Monday, May 16, 2011

စင္ကာပူက IKEA

ဘေလာ့မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ ဆီိြဒင္က IKEA အေၾကာင္းေလးေရးထားတာေတြလို႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း စင္ကာပူက IKEA ကိုအလည္သြားေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ စင္ကာပူမွာ IKEA ဆုိင္နွစ္ဆုိင္ရိွတယ္လိုသိရတယ္။ Alexandra မွာတစ္ခု Tampines မွာတစ္ခု ဖြင့္ထားတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္က IKEA ဆုိင္ေလးကို အရမ္းစိတ္၀င္စားတယ္ဗ်၊
သူက ကၽြန္ေတာ္ကိုလည္း အေတာ္စြဲေဆာင္နုိင္တယ္တယ္ေလ၊ တစ္ေခါက္ေရာက္ၿပီးတုိင္း ေနာက္တစ္ေခါက္ထပ္သြားခ်င္ေအာင္ ဆုိင္ခန္းဖြဲထားပံုေလးေတြက ဆြဲေဆာင္ထားတယ္ဗ်၊ အနုပညာဆန္ေနသလုိပဲလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္၊ ကၽြန္ေတာ္က စာသိပ္မေရးၿဖစ္သလို စားလည္းသိပ္မေရးတက္ဘူးဗ် အမွားပါမွာလည္းစိုးရိမ္မိလုိ႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ရိုက္ထားတဲ့ စင္ကာပူ Alexandra က IKEA ဓါတ္ပံုေလးေတြကိုပဲ တင္ေပးလုိက္တယ္ေနာ္..



Alexandra road မွာရိွတဲ့ IKEA ပါ။
















အားလံုးကိုခ်စ္ခင္ေလးစားလွ်က္. . . .
ကိုရင္ကိုမင္း

3 comments:

KMC@ခ်င္းေလး said...

က်ေနာ္လည္း ခ်စ္ကိုၾကီးတို႔လို ေနာ္ေဝက IKEA ဆိုျပီးေရးခ်င္လာျပီဗ်ာ.. ေသခ်ာေလ့လာလိုက္ဥိးမယ္.. ျပီးမွပဲေရးေတာ့မယ္.. ခုေတာ့ခ်စ္ကိုၾကီးတင္ထားတဲ့ပံုေတြ ၾကည့္သြားပါျပီေနာ္..... :-)

စံပယ္ခ်ိဳ said...

မေရာက္ဖူးလုိ႔ပုံေတြတစ္၀ၾကီးၾကည္႔သြားပါတယ္

koyinkomin said...

ခ်င္းကေလးေရ...
ေနာ္ေ၀က IKEA ေလးကိုေမ်ာ္ေနမယ္ေနာ္..

jasmine(ေတာင္ၾကီး)...
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ.. ေတာင္ၾကီး ကိုလည္းလာလည္ပါအံုးမယ္ေနာ္